MEREKA

02 January 2011

selamat tinggal semua

MELAKA
saya gembira berada disini , tawa duka semua kat sini
kat sini la air mataku menitis .
tempat ku meluahkan perasaan , semuanya disini
maaf kawan-kawan , saya terpaksa meninggalkan anda semua
korang pun tau kan , sebab saya dah berjanji pada diri saya sendiri
JB
walaupun tk selalu datang , tapi JB memang besh . 
tempat orang yang paling ku "sayang"
sekarang mungkin dia akan lebih bahagia selepas nie
aku just boleh doakan .
aku sayang korang walaupun perasaan nie ....
Tuhan aje yang tahu
IPOH
tanah tumpah darahku , bu ! ayid dah balik ! ..
ibu , ayid mintak maaf , ayid tak tunaikan janji ayid kat ibu
ayid bukan pilihan dia ibu , ibu baru nak tengok kan .
tape ibu , mungkin dia bukan jodoh ayid ..

BTW , THX FOR ALL MY FWEN
AKU SAYANG KORANG
AKU TERPAKSA TINGGALKAN KORANG
1 HARI NANTI , KU DATANG BALIK 
SALAM 

No comments:

Post a Comment